کریستالیت چیست ؟

کریستالیت چیست؟

کریستالیت شیشه ای بی خطر و سازگار با محیط زیست می باشد که سال هاست از آن در جهت تولید محصولات و ظروف شیشه ای استفاده می شود. ویژگی کریستالیت این است که عاری از هرگونه سرب و ترکیبات مربوط به آن می باشد. در عوض تیتانیوم به آن اضافه شده تا استحکام فوق العاده بالا و دوام محصول نهایی تضمین شود. کریستالیت در کیفیت با ظروف کریستال رایج برابری کرده و از طول عمر بالایی بر خوردار می باشد. نکته ی جالب در مورد این نوع شیشه وزن سبک تر آن نسبت به کریستال می باشد. علاوه بر آن کریستالیت دارای قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی نیز می باشد به طوری که سطح درخشان آن مات نمی شود. مواد اولیه به کار رفته در بدنه ی ظروف کریستالیت خاصیت شکست نور را در ظروف ساخته شده از آن بسیار بهبود بخشیده و مقاومتی مناسب در برابر خراش ها برای آن به ارمغان آورده است.

تاریخچه شرکت كريستال بوهيميا

شرکت كريستال بوهيميا در اکتبر سال ۲۰۰۹ میلادی تاسیس شده و تا به امروز مالکیت دو کارخانه ی بزرگ تولید ظروف کریستال چک را برای خود ثبت نموده است. اولین کارخانه کار خود را از سال ۱۹۶۷ میلادی آغاز کرده است و در خط تولید خود تنها از ماشین های الکترونیکی استفاده می نماید. کارخانه ی دوم اما کمی قدیمی تر بوده و در سال ۱۷۹۴ تاسیس شده است که در آن هنوز هم از روش های دستی جهت تولید انواع سرویس کریستال استفاده شده و تکنیک های مختلفی جهت تزیین محصولات به کار برده می شود. در حال حاضر برند Bohemia در دو کارخانه ی تولیدی خود دارای ۸۰۰ کارمند و کارگر می باشد و حجم معاملات آن نزدیک به ۳۸ میلیون یورو در سال بر آورد می شود. جالب است بدانید که عمده محصولات این شرکت به خارج از کشور جمهوری چک صادر می شود و در حال حاضر در بیش از ۷۲ کشور طرفدارانی زیادی را مجذوب زیبایی و کیفیت خود نموده است.

سرویس های کریستال زیبا، کریستال های دکوری، ظروف پذیرایی کریستالی و وسایل روشنایی کریستال از جمله محصولات پر طرفدار این شرکت اروپایی هستند.

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلکترۆنیکەت بڵاو ناکرێتەوە . خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *